Indice del forum

Poteri occulti

Sito per discutere di misteri italiani, massonerie, mafie, e altro.

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

l?pp f?ljer den 15 augusti.
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Articoli del Blog
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
caicai2017

Appassionato
Appassionato

Iscritti

caicai2017 is offline 

italy
MessaggioInviato: Mer Nov 13 2019, 04:24:37    Oggetto:  l?pp f?ljer den 15 augusti.
Descrizione:

Testad och sann basketbolldesign ?r ocks? grundl?ggande f?r XXXIV: s ?verdel. Vad du ser ?r vad du f?r: h?lb?nk, tunga, ?gonblick, mittfotsarmering. "En av de saker jag ?lskar med den h?r skon ?r att den inte p?minner dig om n?gon Jordan fr?n tidigare", s?ger Kuerbis. "Men det p?minner dig om den renaste formen av en basketsko." "Jag vill ha en sko som ?r bekv?m och snygg p? och utanf?r banan. XXXIV levererar allt detta och mer. ”- Zion Williamson, fram?t f?r
New Orleans Pelicans
"XXXIV har noll distraktioner och ?r extremt l?tt." - Blake Griffin,
fram?t f?r Detroit Pistons
”Det ?r v?ldigt viktigt f?r mitt spel att mina skor ?r l?tta och s?kra. Eclipse Plate i XXXIV hj?lper till med stabilitet s? att jag k?nner mig s?ker i skon, men ?nd? fortfarande explosiv och l?tt p? mina f?tter. ”- Jayson Tatum, fram?t f?r Boston Celtics
"XXXIV ?r vad jag alltid t?nkte mig att basketskor skulle se ut i framtiden." - Rui Hachimura, fram?t f?r Washington Wizards
”Jag ?lskar skoens slankhet. Jag ?lskar det nya designelementet som vi har med Eclipse Plate. Det ?r n?got som inte har gjorts tidigare. Det ?r vad du f?rv?ntar dig av en Air Jordan. "- Kia Nurse, vakt f?r New York Liberty Nike Joyride g?r med Nike Air och Nike React som den senaste egenutvecklade innovationen inom f?retagets olika sortiment av d?mpande plattformar. Joyride ?r konstruerad f?r att hj?lpa benen fr?scha av levererar en personlig underfotsupplevelse med stor slagabsorption i ett ?verraskande l?tt, energiretuerande
paket. Joyride ?r resultatet av intensiv, iterativ f?rs?k. Hundra och femtio material testades innan de landade p? en TPE (en sampolymer av plast och gummi) f?r p?rlorna.Engineing the Pods hj?lpte ocks? till att l?sa problemet med p?rlorna som migrerar f?r mycket runt foten och blev obekv?ma. Med Pods kunde Nike-designare skapa en zonaljustering f?r respektive iteration av Nike Joyride. P?rlor ?r spridda inom pods f?r att matcha den zonala inst?llningen som anpassar sig till prestandabehovet f?r specifika punkter i ditt steg. I skon skulle 50 procent av p?rlorna t?cka h?lstakten medan 5 procent skulle erbjuda d?mpning vid t?n. Nike Joyride sl?pper
f?rst i Nike Joyride Run Flyknit. Den mjuka d?mpningen och den smidiga ?verg?ngen ?r utformad
f?r alla l?pare och hj?lper till att underl?tta p?verkan - viktigt om du ?r en rutinerad marathoner som tar en skakning eller en nyb?rjare som vill hitta din riktiga framsteg. Nike Joyride Run Flyknit ?r tillg?ngligt f?r Nike-medlemmar den 25 juli. En global sl?pp f?ljer den 15 augusti.
Framtida silhuetter med Nike Joyride, anpassade specifikt f?r deras unika syften, inkluderar Nike Joyride NSW, Nike Joyride NSW Setter (som debuterade under Matthew Williams SS20 ALYX-show p? Paris Fashion Week), den kvinnor-exklusiva Nike Joyride NSW Optik och Nike Joyride Kids Nova, uttryckligen konstruerad f?r unga idrottares behov. "Jag h?ll p? min feedback f?r de f?rsta m?tena, men det var mer f?r att jag inte visste att Nike kunde g?ra de minsta f?r?
ndringarna utifr?n vad jag ville," s?ger Trout. "Om det fanns n?gon s?m p? klyftan som jag inte
gillade, kunde jag ?ndra den, eller om det fanns en funktion fr?n en tidigare klamp som jag ville ta in, kunde jag g?ra det. Om jag tittade tillbaka, borde jag ha varit mer s?ng fr?n f?rsta dagen.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Mer Nov 13 2019, 04:24:37    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Articoli del Blog Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: